Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Choose your country Srbija Srbija
Besplatna isporuka preko 2.000 RSD
3D secure sigurno plaćanje
Isporuka 1 do 5 radnih dana

Načini isporuke i plaćanja

Koliko iznosi dostava sa Curaprox-a?

Dostava je besplatna za sve porudžbine preko 2.000,00 dinara. Porudžbine manje od 2.000,00 dinar biće naplaćene 250,00 dinara. 

link

Koji su načini plaćanja?

Možete da odaberete sledeće načine plaćanja:

  • Mastercard
  • Visa
  • DinaCard
  • Plaćanje pouzećem
link

Kada će moja porudžbina biti isporučena?

Velike su šanse da je vaša porudžbina već isporučena! Status porudžbine možete proveriti u bilo kom trenutku na nalogu kupca u okviru stavke"Porudžbine".

Porudžbine se obično isporučuju istog dana, pod uslovom da:

Primamo narudžbinu do 16 časova.

Uplata za porudžbinu je već izvršena ili je izabrana uplata po fakturi.

Svi poručeni proizvodi su na lageru u našem magacinu.

Molimo vas za razumevanje ako ne budemo mogli odmah da isporučimo vaše predmete. Postoji mnogo različitih faza koje učestvuju u isporuci vaše parcele, što nažalost znači da postoji potencijal za odlaganje.

Možete stupiti u kontakt sa nama koristeći našu kontakt formu ili pozivom na broj + 41 44 744 46 46 (od ponedeljka do petka, od 7:30 do 12 časova i 1:00–5:00 časova) kako biste proverili status vaše porudžbine i uverili se da stiže što pre.

link

Prikaži više

Porudžbine

Koga mogu da kontaktiram ako imam pitanja u vezi porudžbine?

Našu korisničku službu možete kontaktirati putem obrasca za kontakt ili broja telefona +381 11 267 4959 u periodu od 8h do 16h.

link

Da li ću dobiti potvrdu da je moja porudžbina primljena?

Da, dobićete automatsku potvrdu na email adresu ubrzo nakon što završite svoju porudžbinu.

link

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Možete da otkažete ili da zatražite izmene postojećih porudžbina koristeći kontakt formu. Ako je to moguće sa tehničke tačke gledišta, a narudžba još nije obrađena za isporuku, rado ćemo postupiti po Vašem zahtevu.

link

Prikaži više

Garancija i povraćaj

Koje vrste garancija nudite i šta one znače?

Svi naši proizvodi su razvijeni da zadovolje najviše standarde kvaliteta i kao rezultat imaju dug radni vek. Međutim, mi nudimo samo garanciju za naše Curaprox sonične četkice za zube. Ova garancija traje dve godine. Takođe imate mogućnost potpuno besplatnog produženja garancije za još jednu godinu. To možete jednostavno da uradite putem svog korisničkog naloga u odeljku „Registrovani proizvodi“.

link

Kako produžiti garanciju za Hydrosonic četkicu za zube?

Iskoristite naš prvoklasni korisnički servis i produžite garanciju na bilo koju od naših soničnih četkica za zube. Jednostavno idite na Registrovani proizvodi na svom korisničkom nalogu i registrujte novi proizvod. Ovo će produžiti garanciju sa dve na tri godine.

Ako još uvek nemate Curaprox korisnički nalog, sad je vreme da ga kreirate! Da biste započeli, kliknite na Prijava u meniju na vrhu web stranice.

link

Proizvod je neispravan - šta da radim?

Molimo Vas da nas obavestite o neispravnom proizvodu što je pre moguće koristeći kontakt formu ili putem telefona  +381 11 267 4959 u periodu od 8h do 16h . Proverićemo da li možemo da ga zamenimo i reći Vam koji su dalji koraci.

link

Prikaži više

Reklamacije

Kad mogu ostvariti pravo na garanciju?

Garantni zahtevi se mogu izvršiti u skladu sa zakonskim propisima tokom zakonskog garantnog roka od dve godine nakon isporuke.

Garancija ne pokriva oštećenja i kvarove koji nastaju kao rezultat nepravilne upotrebe, rukovanja ili skladištenja, nepravilne ili nemarne nege i održavanja, prekomerne upotrebe ili nepravilne popravke od strane neovlašćenog servisera.

link

Kako ostvariti garanciju?

Možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca ili telefona br. +381 11 267 4959 u periodu od 8h do 16h.

link

Dobio sam pogrešnu narudžbinu. Šta da radim?

Možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca ili telefona br. insert local phone number.

link

Prikaži više

Korisnički nalog

Prednosti otvaranja korisničkog naloga

Vaši kontakt podaci se čuvaju i automatski popunjavaju za sve buduće porudžbine. Istorija porudžbina Vam omogućava da vidite sve Vaše prethodne porudžbine, ponovite ih i pratite status Vaših porudžbina.

Korisnički nalog Vam takođe omogućava da registrujete svoju Hydrosonic četkicu za zube i tako produžite garanciju sa dve na tri godine.

link

Zaboravio sam lozinku

Novu lozinku možete da zatražite ovde. Na Vaš zahtev možemo i ručno da resetujemo Vašu lozinku. Kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt ili nas pozovite na insert local phone number and office working hours

link

Kako da izbrišem korisnički nalog?

Izbrisaćemo Vaš korisnički nalog ako to želite.  Kontaktirajte nas putem obrasca za kontakt ili nas pozovite na +381 11 267 4959 u periodu od 8h do 16h.

Ako ste već napravili porudžbinu, u zakonskoj smo obavezi da čuvamo Vaše podatke šest godina nakon kupovine. 

link

Prikaži više

Newsletter

Šta sadrži Curaprox newsletter?

Pretplatite se na Curaprox newsletter da biste dobijali najnovije vesti na temu oralne higijene. Curaprox pruža informacije o oralnoj higijeni i sjajnim novim proizvodima. Za one koji vole promocije, redovno ih obaveštavamo o našim najboljim ponudama i popustima.

link

Koje su prednosti?

Prijavom na newsletter bićete u toku s najnovijim Curaprox aktivnostima, popustima i posebnim ponudama. Kada se prijavite, dobićete pristup ekskluzivnim promo kodovima koji su dostupni samo našim newsletter pretplatnicima. Pretplatite na newsletter odmah.

link

Koliko često ću dobijati Curaprox newsletter?

Dobijaćete informacije i uzbudljive ponude nekoliko puta mesečno. Takođe ćemo Vas informisati o specijalnim ekskluzivnim ponudama i popustima. Pretplatite na newsletter odmah.

link

Prikaži više